جاي خالي نماينده صيادان استان بوشهر در ملاقات با وزير محترم جهادكشاورزي
در ملاقات مورخه ۲۶/۷/۸۸ مسئولين شيلات ايران به همراه برخي از نمايندگان جامعه صيادي با وزير محترم جهاد كشاورزي صيادان استان بوشهر حضور نداشتند كه علت عدم دعوت از نماينده جامعه صيادي استان بوشهر كه ۱۸ درصد جمعيت اين استان را تشكيل مي دهند مشخص نيست ٬ شايد هم خيري در آن باشد و وزير محترم شخصا در آينده نزديك نمايندگان صيادان استان بوشهر را به حضور بطلبد
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و ششم مهر ۱۳۸۸ ساعت 20:48 توسط روابط عمومی تعاونی صیادان بندر دیر
|
اين وبلاگ جهت درج مطالب صيد و صيادي بندر دير (بزرگترين بندر صيادي كشور )و اخبار مربوط به آن داير گرديده است و خوشحال می شویم انتقاد یا پیشنهادی داشته باشید و مطرح فرمایید.